Blogia
kamil98

1,24 inačica Criminal Case hack online legit

Criminal Case hack Adventure genres

 

u aplikaciji =2 burgera + 1 besplatan sok od naranče. inačica =1.21. žanr =Zabava. autori =Prilično jednostavno. jezici =Korejski. Bilješke o verzijama =Zdravo detektive! Izašla je nova verzija !. kritike =I ja i moja mama volimo igrati ovu igru. Međutim, ne sviram cijelo vrijeme pa nisam pratio sve epizode. Moja mama ima i ona je uspjela igrati Pacific Bay, Worlds Edition, Mystery's of the Past, sve iz jedne aplikacije. Dobio sam učinio s Grimsborough i želite premjestiti na Pacific Bay, ali kad sam to učiniti moram preuzeti zasebnu aplikaciju za to. Ne bi mi smetalo ako bi sav moj napredak bio kao moj nivo, moj avatar, moj ljubimac, moj novac i moji prstenovi došli sa mnom. Ne žele i moram ponovno početi od četvrtog kvadrata. Možete li pls popraviti da su oni od nas koji žele start u Grimsborough mogu igrati kroz priču bez potrebe za početak kao rookie opet svaki put kad smo se preselili u novu epizodu! Ili barem stavite sinkronizaciju napretka ili nešto u druge aplikacije koje će nam omogućiti sinkronizaciju našeg napretka s drugim igrama. Ako ljudi žele početi s Pacific Bayom, ali ne kažnjavaju one koji žele započeti priču od početka! Pokušao sam vam poslati e-poštu o ovom problemu već dvaput i dobio sam isti generički odgovor "Provjeri često postavljana pitanja". Želim nastaviti igrati ovu igru ​​dok je volim, ali ne želim početi ispočetka i dobiti tutorial kada znam što da radim. Pls slušati svoju bazu fanova i učiniti nešto o tome!

1.24 verzija preuzima kazneni slučaj. 1.24 verzija kaznene liste. 1.24 inačica Kazneno djelo. 1.24 verzija kaznenih predmeta. 1.24 verzija Kazneni slučaj. 1.24 verzija kaznenog slučaja na internetu. 1.24 inačica kaznenog slučaja. 1.24 verzija Kazneni predmeti. 1.24 verzija upravljanja kaznenim predmetima.

 

 

0 comentarios